سئوالات متداول 

برخی از سئوالاتی که ممکن است برای شما مشتریان گرامی پیش بیاید را در اینجا همراه با پاسخ گردآوری کرده ایم .

خدمات تیونینگ و آپشن

آیا نصب آپشن بر روی خودروی صفر بر گارانتی خودرو تاثیر دارد ؟

بله، در صورتیکه نصب آپشن در مراکزی صورت بگیرد که مورد تائید شرکت های خودروسازی نباشد و یا استفاده از آپشن های غیر فابریکی و غیر استاندارد مورد استفاده قرار بگیرد ، گارانتی خودروی شما باطل خواهد شد

آیا نصب آپسن در محل مشتری قابل انجام است ؟

بله، بسته به نوع آپشن انتخابی این امکان وجود دارد و شما می بایستی برای این امر با پشتیبانی OTP در تماس باشید .

جهت نصب آپشن چه کاری بایستی صورت بگیرد ؟

برای این امر کافیست با پشتیبانی OTP در تماس باشید

نصب آپشن چقدر زمان خواهد برد؟

بسته به نوع و تعداد آپشن ها از ۱ ساعت تا ۸ ساعت زمان مورد نیاز است .

خرید های اینترنتی

آیا امکان تعویض کالای خریداری شده است ؟

وضعیت گارانتی کالاها به چه صورت است ؟

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر. امکان تغییر فاکتور پس از صادر شدن آن وجود ندارد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله. در صورتی که توانایی ثبت نام و خرید ندارید با پشتیبانی تماس بگیرید و موارد مورد نیاز را اعلام نمایید تا پشتیبانی OTP سبد خرید شما را تکمیل نماید. پس از تکمیل سبد خرید، لینک خرید برای شما ارسال می شود که می توانید ابتدا فاکتور خود را مشاهده و سپس در صورت تایید اقدام به پرداخت آن نمایید. لازم به ذکر است که پرداخت کردن فاکتور به منظور تایید آن است. پیشنهاد می شود برای دسترسی و خرید آسان تر، شخصا اقدام به خرید نمایید.

برای مشاهده اطلاعات تماس با ما کلیک کنید!

برای خرید از OTP، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، شما برای خرید از OTP ، ابتدا باید از طریق ایمیل یا شماره موبایل ثبت نام کنید.

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله. هنگام انتخاب آدرس می توانید نام و شماره تلفن شخص مورد نظر خود را وارد نمایید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

خیر. در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساطی وجود ندارد.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

در تهران با روش اکسپرس، اگر تا ساعت ۱۷ سفارش خود را ثبت نمایید همان روز ارسال می شود و اگر بعد از آن ثبت نمایید اولین روز کاری بعد از آن ارسال می شود.

در تهران با روش عادی، سفارشات ۱-۲ روز کاری پس از پردازش کالا تحویل داده می شود.

در صورتی که در یکی از شهرهای ذکر شده در بالا هستید، سفارشات ۱-۲ روز کاری پس از پردازش کالا تحویل داده می شود و در شهرهای خارج از مراکز ذکر شده ۱-۴ روز کاری توسط شرکت پست تحویل داده می شود.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

امکان خرید کالاهایی که موجود نیستند وجود ندارد اما همیشه از طریق تماس با پشتیبانی OTP و یا فرم تماس با ما می توانید اقدام کنید.

سفارشات پست را چگونه می توانم پیگیری کنم؟

همواره می توانید با دریافت کد پیگیری مرسوله از پشتیبانی OTP و با مراجعه به سایت پست به نشانی tracking.post.ir و وارد کردن شماره مرسوله ۲۰ رقمی، سفارش خود را پیگیری نمایید.

امکان ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟

خیر. پس از پرداخت تا پیش از ارسال محصولات امکان لغو سفارش توسط تیم پشتیبانی OTP وجود دارد.

آیا تعداد خرید از یک کالا در OTP محدودیتی دارد؟

بله. شما تنها می توانید به تعدادی که برای هر محصول مشخص شده است، خرید انجام دهید. برای خریدهای عمده می توانید با پشتیبانی OTP تماس حاصل فرمایید.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

“برای پرداخت اینترنتی مستقیم به درگاه بانک وصل می شوید و باید اطلاعات پرداخت خود را وارد نمایید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی کارت بانکی )

رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)

CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)

تاریخ انقضاء مندرج روی کارت بانکی”

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد به حساب شما برمی گردد. این مشکل به بانک مرتبط می باشد و برای پیگیری باید با بانک خود تماس بگیرید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر. در حال حاضر این امکان در سایت وجود ندارد و به زودی امکان پرداخت در محل اضافه می شود.

آیا کالاهایی که در سایت OTP بفروش می رسد اصل هستند؟

بله. تمام کالاهایی که در OTP به فروش می رسد، دارای اصالت است.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

از طریق تماس با تیم پشتیبانی OTPامکان پیگیری سفارش وجود دارد.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

در منوی بالای وب سایت، بر روی “پروفایل من” کلیک نمایید.

در صفحه حساب کاربری، “تاریخچه سفارشات” را کلیک کنید.

در این قسمت لیست تمامی خریدهای موفق و ناموفق خود را مشاهده می نمایید.